فایل ورد تحليل اندر کنش توده سنگ و حائل به منظور طراحي نگهداري اوليه در حفر دو مرحله‌اي تونل بر مبناي روش همگرايي - محبوسيت (مطالعه موردي تونل کبکان آزادراه خرم‌آباد - پل زال)

لینک دانلود

 فایل ورد تحليل اندر کنش توده سنگ و حائل به منظور طراحي نگهداري اوليه در حفر دو مرحله‌اي تونل بر مبناي روش همگرايي - محبوسيت (مطالعه موردي تونل کبکان آزادراه خرم‌آباد - پل زال) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تحليل اندر کنش توده سنگ و حائل به منظور طراحي نگهداري اوليه در حفر دو مرحله‌اي تونل بر مبناي روش همگرايي - محبوسيت (مطالعه موردي تونل کبکان آزادراه خرم‌آباد - پل زال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تحليل اندر کنش توده سنگ و حائل به منظور طراحي نگهداري اوليه در حفر دو مرحله‌اي تونل بر مبناي روش همگرايي - محبوسيت (مطالعه موردي تونل کبکان آزادراه خرم‌آباد - پل زال)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تحليل اندر کنش توده سنگ و حائل به منظور طراحي نگهداري اوليه در حفر دو مرحله‌اي تونل بر مبناي روش همگرايي - محبوسيت (مطالعه موردي تونل کبکان آزادراه خرم‌آباد - پل زال) :




نام کنفرانس یا همایش : هشتمين کنفرانس تونل ايران

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر تحلیل اندرکنش توده سنگ و نگهدارنده در حفار ی دو مرحله ای و طرح نگهداری موقت بر مبنای روش همگرائی- محبوسیت می باشد. مطالعات بر رو ی مجموعه تونلها ی دوقل وی کبکان در مسیر آزادراه خرم آباد – پل زال واقع در غرب ایران انجام شده است. روش همگرایی -محبوس یت یکی از ابزارهای معتبر در اندرکنش توده سنگ و سازه در تخمین پوشش مورد نیاز تونل محسوب میشود . در این تحقیق حفاری دو مرحلهای همراه با شبیه سازی دوبعدی و سه بعدی بر مبنا ی روش همگرایی و محبوسیت بررسی شده است. براساس تغییرات هر کدام از منحنی ها در طول حفار ی تونل پ ای داری تونل و طرح نگهداری اولیه مورد نیاز، طی مراحل مختلف حفاری بررسی شده است.

توضیحات بیشتر