فایل ورد برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروي تهران (قطعه جنوبي - شمالي)

لینک دانلود

 فایل ورد برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروي تهران (قطعه جنوبي - شمالي) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروي تهران (قطعه جنوبي - شمالي)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروي تهران (قطعه جنوبي - شمالي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد برآورد بار وارد بر سازه سگمنت تونل خط 7 متروي تهران (قطعه جنوبي - شمالي) :




نام کنفرانس یا همایش : هشتمين کنفرانس تونل ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

با افزایش روز افزون جمعیت و توسعه شهرها، سیستم حمل و نقل مناسب و حفاری تونل‌های شهری جهت کاهش ترافیک اهمیت بسزایی یافته‌اند. طراحی و اجرای فضاهای زیرزمینی متاثر از موارد مختلفی مانند وضعیت تنش، هیدرولوژی و زمین‌شناسی منطقه است. از پارامترهای اصلی در فرآیند طراحی، میزان بار وارده از طرف زمین دربرگیرنده تونل، بر سیستم نگهدارنده می‌باشد. در این مقاله بار وارده بر پوشش سگمنتی تونل خط 7 متروی تهران (قطعه جنوبی - شمالی) بطول تقریبی 14کیلومتر که به روش مکانیزه با بکارگیری دستگاه EPB حفاری می‌گردد، با استفاده از روش همگرایی - همجواری مورد بررسی قرار گرفته است. بدین روش که ابتدا در منحنی بر هم کنش زمین دربرگیرنده تونل، با استفاده از روش عددی (نرم‌افزار FLACv.5.0) رسم و در ادامه با رسم پروفیل طولی تغییر شکل زمین به روش عددی (نرم‌افزار FLAC 3D v.3.0) و رسم منحنی مشخصه نگهدارنده تونل، میزان بار وارد بر پوشش تونل تعیین شده است.

توضیحات بیشتر